Dodaj swój podpis do PDF’a bez drukowania i skanowania

Sebastian Ozarek

Kiedy chciałem wysłać umowę mailem musiałem ją najpierw wydrukować, a później ponownie skanować. Przesiadając się na mac’a zrezygnowałem z tych czynności. Teraz możesz dodawać swój podpis od razu do PDF’a.

1. Otwórz dowolny dokument PDF w programie „Podgląd
2. Kliknij na Preferencje…
Zrzut ekranu 2013-03-3 o 20.13.03
3. Wybierz zakładkę Podpisy, a następnie kliknij na przycisk Utwórz podpis…
4. Teraz podpisz się na białej kartce i przystaw ją do kamery tak, aby podpis znajdował się w jasnym polu nad niebieską linią
Zrzut ekranu 2013-03-3 o 20.20.57
5. Po poprawnym zeskanowaniu podpisu upewnij się, że zaznaczone jest pole „Zachowaj podpis do użycia po zamknięciu Podglądu” i kliknij przycisk Akceptuję
6. Zamknij okno Preferencji i otwórz podgląd
7. Przejdź do trybu edycji, a następnie wybierz opcję „Podpis
Zrzut ekranu 2013-03-3 o 20.26.15
8. Po wybraniu swojego podpisu rozciągnij go w wybranym miejscu w dokumencie
Zrzut ekranu 2013-03-3 o 20.29.20
9. Zapisz dokument z podpisem

Teraz możesz łatwo podpisywać umowy.

Komentarze ()